مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 12:402019-01-22سياسي

واکنش طلبه حوزه به یک فیلم تازه رفع توقیف شده


سید محسن امامیان به نمایندگی از طلاب هنرمند حوزوی در تشکل رسانه ای حوزه آکادمی دین و سینما - گروه مطالعات سینمایی آیه نامه ای را درباره فیلم «پارادایس» و حواشی آن نوشت.

- سید محسن امامیان به نمایندگی از طلاب هنرمند حوزوی در تشکل رسانه ای حوزه آکادمی دین و سینما - گروه مطالعات سینمایی آیه نامه ای را درباره فیلم پارادایس و حواشی آن نوشت.

در متن این نامه که که از سوی روابط عمومی این فیلم اختصاصا در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: به نام خدا چند سال پیش که علی عطشانی با اون سابقه حواشی - در فیلم های دموکراسی تو روز روشن و تلفن همراه آقای رییس جمهور - آمد قم تا فیلمنامه ای رو درباره یک طلبه به من و دوستانم که از کارشناسان سینمایی حوزوی بودیم نشون بده خیلی صریح بهش گفتم، می خوای با ما چه کار کنی؟ علی متواضعانه تمام ایراداتی رو که به فیلمنامه گرفته بودیم پذیرفت.

وقتی هم شنیدم که فیلمنامه نهایی توسط دوست عزیز و توانمندم مهدی علی میرزایی نوشته شده خیالم راحت شد که فیلمنامه از جهت فرم و محتوا حتما قابل دفاع خواهد بود.

باز هم آقای عطشانی فیلم رو داغ داغ از پشت میز تدوین به قم آوردند و جمعی منتخب از طلبه های فیلمساز و فیلمنامه نویس و رسانه ای فیلم رو دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طلبه حوزه به یک فیلم تازه رفع توقیف شده

واکنش طلبه حوزه به یک فیلم تازه رفع توقیف شده