مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 14:052019-01-22سياسي

چرا مطبوعات نباید از مدعی العموم انتقاد کنند؟


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به برکت نظام اسلامی، آزادی بیان وجود دارد اما مصلحت ها به سمت خودسانسوری رفته است در حالی که بخشی از حقوق شهروندی گردش آزاد اطلاعات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادخدا سالاری امروز دوم بهمن ماه در نشست خبری با بیان اینکه مطالبه گری از سوی رسانه ها کم است، اظهار کرد: چرا نباید مطبوعات از مدعی العموم انتقاد کنند؟ وی افزود: اگر عدل باشد مطبوعات باید به وظیفه خود و مطالبه گری بپردازند و اگر راه اشتباه است، بیان شود تا اصلاح گردد و باید به سمتی برویم که رسانه ها مطالبه گری را پررنگ کنند.

سالاری با بیان اینکه باید قلم را در جهتی حرکت بدهیم که مورد رضای خداوند باشد، تصریح کرد: اینکه بعضا گفته می شود در صورت نقد برخورد صورت می گیرد، همین جا اعلام می کنم از ما انتقاد و از ما شروع شود و مطالبه گری و نقد به این سمت بیاید.

دادستان کرمان بیان کرد: به برکت نظام اسلامی، آزادی بیان وجود دارد اما مصلحت ها به سمت خودسانسوری رفته است در حالی که بخشی از حقوق شهروندی گردش آزاد اطلاعات است.

وی با تاکید بر اینکه باید این مسئله را مورد توجه قرار داد که تخریب جدا از نقد است، اظهار کرد: آزادی بیان نیز در قانون دیده شده و اراده حاکمیت بر این است که آزادی بیان و گردش صحیح اطلاعات صورت بگیرد اما متاسفانه خلط مبحث پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مطبوعات نباید از مدعی العموم انتقاد کنند؟

چرا مطبوعات نباید از مدعی العموم انتقاد کنند؟