مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 14:402019-01-23پزشكي

پیشگیری از 40 درصد از سرطان ها با تغییر شیوه زندگی


مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: می توان از 40 درصد سرطان ها با تغییر شیوه زندگی پیشگیری کرد، 30 درصد را با تشخیص به موقع درمان کرد و مابقی را با درمان های جدید، - می توان طول عمر و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدمحسن نژادقادری پیش از ظهر امروز سوم بهمن ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان (یکم تا هفتم بهمن) اظهار کرد: سرطان ها یکی از بیماری هایی هستند که زندگی انسان را در معرض مخاطره قرار می دهند.

وی افزود: این بیماری جزء بیماری های غیرواگیر و مزمن به شمار می رود و متاسفانه طی سالیان گذشته شاهد روند رو به رشدی از شیوع این بیماری در جهان و کشور هستیم.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و درمان های جدید امید به زندگی افزایش یافته است، تصریح کرد: می توان 40 درصد از سرطان ها را با تغییر شیوه زندگی پیشگیری کرد، 30 درصد را با تشخیص به موقع درمان کرد و مابقی را با درمان های جدید می توان طول عمر و کیفیت زندگی بیماران را افزایش داد.

نژادقادری به عوامل ایجاد کننده سرطان اشاره و بیان کرد: از جمله این عوامل می توان به آلودگی های زیست محیطی، مصرف قلیان، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از 40 درصد از سرطان ها با تغییر شیوه زندگی

پیشگیری از 40 درصد از سرطان ها با تغییر شیوه زندگی