مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 13:352019-01-24اقتصادي

اظهار علاقه پادشاه اسپانیا برای سفر به ایران


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درحالی از اظهار علاقه مندی پادشاه اسپانیا برای سفر به ایران خبر داد که قرار است بزودی نمایشگاه «ایران؛ - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درحالی از اظهار علاقه مندی پادشاه اسپانیا برای سفر به ایران خبر داد که قرار است بزودی نمایشگاه ایران؛ مهد تمدن در این کشور برپا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی ونهمین دوره نمایشگاه فیتور با رقابت 165 کشور جهان درحالی آغاز به کار کرد که همانند دوره های پیشین روبان آن را بدست پادشاه و ملکه اسپانیا با همراهی دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی بریده شد.

اسپانیا در سال 2018 با 82 میلیون و 600 هزار گردشگری خارجی و کسب درآمدی نزدیک به 90 میلیارد یورو یکی از دو قدرت بزرگ صنعت گردشگری در جهان شناخته می شود.

نمایشگاه گردشگری این کشور هر سال در واپسین روزهای ماه ژانویه در شهر مادرید، مقر سازمان جهانی جهانگردی برگزار می شود و به واسطه آن که پایگاهی مهم برای کشورهای آمریکای لاتین است، اهمیت و مخاطبان زیادی دارد.

در سال 2018 10 هزار و 190 شرکت از 165 کشور در این نمایشگاه شرکت کردند و 7 هزار و 856 خبرنگار از سراسر جهان این رویداد مهم گردشگری را پوشش دادند.

امسال نیز فیتور با 10 هزار و 485 شرکت برگزار شده که ایران با وجود کمبود اعتبار در بخش نمایشگاه های بین المللی تحت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار علاقه پادشاه اسپانیا برای سفر به ایران

اظهار علاقه پادشاه اسپانیا برای سفر به ایران