مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 14:362019-01-24ورزشي

فوتبال در ایران اسماً حرفه ای است/ سهام سرخابی ها باید به صورت سهامی عام در بیاید


مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه وضعیت صنعت فوتبال در کشور بسیار ضعیف است، گفت: در ایران فوتبال فقط اسمش حرفه ای است، ولی خودش حرفه ای نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر غمخوار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اظهار کرد: بعید می دانم این اتفاق رخ دهد و آنطور که شنیده ام کمیسیون تلفیق مجلس نیز این موضوع را قبول نکرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اگر قرار بر واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی باشد بهترین افراد برای واگذاری این دو تیم پیشکسوتان هستند، گفت: اعتقادی به واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به یک شخص خاص ندارم و سهام این دو باشگاه باید به صورت سهامی عام، سهامداران گستره ملی داشته و به پیشکسوتان یک سهم ممتازی داده شود که در صورت تحقق این امر شاهد پیشرفت این دو باشگاه خواهیم بود.

غمخوار با بیان اینکه بنده به وزیر ورزش پیشنهادی دادم که سهام این باشگاه ها به صورت سهامی عام باشد، افزود: سهام این دو باشگاه به صورت سهامی عام در بیاید و به پیشکسوتان یک سهم ممتازی داده شود و همچنین هواداران هر دو تیم سهام این باشگاه ها را خریداری کنند که در این بین پیشکسوتان بهترین گزینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال در ایران اسماً حرفه ای است/ سهام سرخابی ها باید به صورت سهامی عام در بیاید

فوتبال در ایران اسماً حرفه ای است/ سهام سرخابی ها باید به صورت سهامی عام در بیاید