مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 بهمن 1397 ساعت 16:062019-01-25سياسي

امروز جز افسوس چیز دیگری از برجام باقی نمانده است


برخی چند سال ما را معطل کردند و چشم به دست کدخدا دوختند اما امروز جز افسوس و از دست رفتن برخی از دستاوردها و ارزش ها از برجام هیچ چیز دیگری باقی نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اعمال ما نمایشگر شخصیت درونی ما است، اظهار کرد: مردم ما در حال آماده سازی جشنی فاخر برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن می فرماید افرادی که اعمال حج انجام می دهند باید برای خدا خالص شده و از ریا دوری کنند در حالی که اگر کسی برای خدا شریک قائل شود همچون کسی است که بین زمین و آسمان معلق بوده و به جایی تکیه ندارد.

قابل بیان کرد: برخی چند سال ما را معطل کردند و چشم به دست کدخدا دوختند اما امروز جز افسوس و از دست رفتن برخی از دستاوردها هیچ چیز دیگری از برجام باقی نمانده است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: همه ما باید جشن ورود به بهمن ماه را بزرگ بشماریم چراکه انقلاب به چهل سالگی خود رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در بهمن سال 58 در طی انتخابات بنی صدر را انتخاب کردیم، افزود: متأسفانه در برخی موارد در انتخاب های خود دقت لازم را نداریم در حالی که باید پشت دست خود را برای انتخاب بنی صدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جز افسوس چیز دیگری از برجام باقی نمانده است

امروز جز افسوس چیز دیگری از برجام باقی نمانده است