مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 بهمن 1397 ساعت 23:512019-01-25سياسي

از هرگونه ضایع شدن حقوق به حق ملت شریف ایران جلوگیری کنید


88 تشکل دانشجویی کشور در نامه ی سرگشاده خطاب به آیت الله لاریجانی درخواست کردند تا با بررسی شرعی و قانونی مصوبات مجلس، از هرگونه ضایع شدن حقوق به حق ملت شریف ایران جلوگیری نموده تا تجربه تلخ برجام تکرار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، 88 تشکل دانشجویی از سراسر کشور در نامه ای تحلیلی، نظرات تخصصی خود پیرامون دو لایحه cft و پالرمو را تبیین و راهکارهایی را در این مورد خطاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام نمودند.

متن این نامه بدین شرح می باشد: بسم رب الشهدا و الصدیقین  جناب  آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سلام علیکم فرارسیدن ایام سوگواری شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنیم.

همان طور که مستحضر هستید در جریان تصویب برجام، برخلاف واقع گفته شد که رهبری با این روند موافق هستند و برجام تصمیم نظام است .

اما بعدها مشخص شد که رهبری برجام را دچار مشکلات ساختاری می دانستند و خطوط  قرمز ایشان در آن رعایت نشده بود.

در بررسی لوایح FATF هم در مذاکرات مجلس تلویحاً گفته شد که رضایت رهبری جلب شده است!گمانه زنی و نقل قول ها ازنظر رهبری درباره FATF ادامه داشت تا در روز 30  خرداد 97، رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس، با یادآوری اهداف کنوانسیون ها و اشاره به توانایی های داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هرگونه ضایع شدن حقوق به حق ملت شریف ایران جلوگیری کنید

از هرگونه ضایع شدن حقوق به حق ملت شریف ایران جلوگیری کنید