مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 15:052019-01-26فرهنگي

هنرمندان باید در مقابل هجمه ها بایستند


نصرالله افجه ای معتقد است حاشیه هایی که این روزها برای هنر رقم زده می شود، به ضرر هنر است و هنرمندان باید با ارائه هنر خود در مقابل این هجمه ها بایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله افجه ای، هنرمند پیشکسوت عرصه خوشنویسی و نقاشی خط درباره هجمه هایی که این روزها به ساحت هنر می شود، گفت: به نظر من اینکه این روزها حاشیه هایی با تصاویری که مربوط به سال های پیش است در فضای رسانه ای ایجاد می شود، فقط یک هدف دارد و آن برهم زدن تعادل هنر و هنرمندان است.

افجه ای در ادامه بیان کرد: من واقعاً نمی دانم دلیل این کارها چیست ولی این را می دانم که این اقدامات فقط به ضرر هنر تمام خواهد شد.

این هنرمند افزود: بسیاری از این تصاویر غیرواقعی و نادرست هستند و افرادی که این کارها را انجام می دهند، می خواهند این فکر را منتقل کنند که در هنر رفتار غیراخلاقی صورت می گیرد.

این خوشنویس در ادامه تاکید کرد: هنر زیر نظر مسؤولان و افراد مربوطه اداره می شود، در نتیجه پخش این تصاویر بی فایده است زیرا شاید تا چند روز خبرساز باشد ولی بعد از چند روز همه متوجه اصل موضوع می شوند.

نصرالله افجه ای خاطرنشان کرد: هدف هنر مشخص است و نباید اجازه دهیم افرادی که این کارها را انجام می دهند هنر را از مسیر اصلی خود خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان باید در مقابل هجمه ها بایستند

هنرمندان باید در مقابل هجمه ها بایستند