مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 15:552019-01-26بين الملل

رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان: اسد را قبل از اینکه کسی شود، می شناختم


رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان از دیدارهای خود با مقامات بلندپایه جهان پرده برداشت و به شدت از چند تن از مقامات سابق قطر، آمریکا و رییس جمهوری کنونی سوریه انتقاد کرد.

- رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان: اسد را قبل از اینکه کسی شود، می شناختم رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان از دیدارهای خود با مقامات بلندپایه جهان پرده برداشت و به شدت از چند تن از مقامات سابق قطر، آمریکا و رییس جمهوری کنونی سوریه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بندر بن سلطان، رییس سابق سازمان اطلاعات، دبیر شورای امنیت ملی و سفیر سابق عربستان در واشنگتن در گفت وگویی 14 ساعته با روزنامه ایندیپندنت عربی درباره دیدارهای خود با شخصیت های بارز و سرشناسی صحبت کرد که طی سال های گذشته بر سرنوشت خاورمیانه تأثیر گذاشته اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وجود برخی گزارش های مطبوعاتی که وی را با حوادث سال های اخیر سوریه مرتبط می کند، گفت که بشار اسد، رییس جمهوری سوریه را پیش از اینکه کسی شود و پیش از اینکه گمان کند چیزی شده، می شناخته است.

بندر بن سلطان تاکید کرد که وی پس از فارغ التحصیلی بشار اسد به منظور گرفتن تخصصش در رشته چشم پزشکی بین اسد و دولت انگلیس میانجیگری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان: اسد را قبل از اینکه کسی شود، می شناختم

رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان: اسد را قبل از اینکه کسی شود، می شناختم