مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 16:352019-01-26اقتصادي

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان


شرکت هواپیمایی ماهان در سال 1371 توسط بخش خصوصی کشور در کرمان تأسیس شد و دیری نگذشت که به عنوان یکی از ایمن ترین و خوشنام ترین ایرلاین های داخلی شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام عتیق گشت، در این مطلب از ایرپلین تیکت به بررسی شرکت هواپیمایی ماهان می پردازیم.

نام این ایرلاین از نام شهری در 35 کیلومتری کرمان به نام ماهان گرفته شده است.

فعالیت شرکت هواپیمایی ماهان با پرواز در مسیر تهران - کرمان آغاز شد.

شرکت هواپیمایی ماهان با هدف حمل و نقل ایمن و کارآمد و همین طور ارائه خدمات با کیفیتی برتر وارد ناوگان هوایی کشور شد و می توان گفت تا به امروز توانسته است تا حدود زیادی به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و یکی از پیشتازان در صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشد.

تاریخ ماهان را به طور خلاصه از قرار زیر است: سال 1371: آغاز به کار ماهان به عنوان اولین شرکت هواپیمایی خصوصی سال 1372: آغاز فعالیت جدی با برقراری پروازهای تهران – کرمان سال 1376: آغاز پرواز در مسیر تهران – دبی سال 1378: اضافه شدن اولین هواپیمای ایرباس ای 300 به ناوگان ماهان سال 1379: عضویت در سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) سال 1380: اضافه شدن ایرباس های ای 310 و بالا رفتن توان شرکت برای برقراری پروازهای دوربرد سال 1384: تبدیل شدن شرکت ماهان به تنها شرکت هواپیمایی دارنده ناوگان مدرن در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان