مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 02:412019-01-26بين الملل

اصرارهای نتانیاهو، عامل تمایل آمریکا به حفظ پایگاه التنف در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر تمایل ایالات متحده برای حفظ پایگاه التنف در سوریه و نگه داشتن نظامیان خود در این پایگاه، - شبکه بلومبرگ به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی گزارش داد که اصرار های نتانیاهو بود که مقامات واشنگتن را به بررسی طرح حفظ نظامیان خود در پایگا التنف واداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر تمایل ایالات متحده برای حفظ پایگاه التنف در سوریه و نگه داشتن نظامیان خود در این پایگاه، اکنون گفته می شود که این تمایل درپی اصرارهای مکرر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.

به نوشته وبگاه شبکه بلومبرگ به نقل از منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، بعد از اعلام تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه، نتانیاهو شدیدا تلاش می کرد تا به بهانه مقابله با ایران، ترامپ را مجاب به حفظ پایگاه التنف کند.

یک دیپلمات آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به محتوای مذاکرات محرمانه بین واشنگتن و تل آویو، می گوید که نتانیاهو به ترامپ اصرار می کرد نظامیان آمریکایی را در التنف نگاه دارد و از اهمیت این مسئله می گفت و ترامپ نیز با توجه زیاد به بهانه های او گوش می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرارهای نتانیاهو، عامل تمایل آمریکا به حفظ پایگاه التنف در سوریه

اصرارهای نتانیاهو، عامل تمایل آمریکا به حفظ پایگاه التنف در سوریه