مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 03:052019-01-26ورزشي

احمدی: تحریم ها و تنگناها مانعی برای پیشرفت ورزش نبوده است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان جایگاه ورزش در تاریخ انقلاب اسلامی را از نظر کمی و کیفی در تمام ابعاد مثبت ارزیابی کرد و گفت: - چشم انداز ورزش در آینده امیدوارکننده است.

دکتر عبدالحمید احمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که دستاوردهای ورزش در تاریخ انقلاب اسلامی در تمام ابعاد مختلف گسترده و وسیع است، اظهار کرد: در طی 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی ورزش چه در حوزه قهرمانی، همگانی و چه در بخش ورزش بانوان و جانبازان و معلولان و همچنین زیرساخت ها و توسعه علمی، رسانه ای، فرهنگی و ورزش روستایی و عشایر با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

با سرمایه گذاری وسیعی که بعد از انقلاب در حوزه ورزش انجام شده ما همواره شاهد موفقیت های چشمگیری در تمام بخش های ورزش بودیم.

با نتایج خوبی که در بازی های المپیک، پارالمپیک، بین المللی، قاره ای، آسیایی و پاراآسیایی کسب کردیم، آمارها نشان می دهد که در طی 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک رشد صعودی را در ورزش قهرمانی طی کردیم.

وی گفت: نمودارهای مربوط به حضور ما در بازی های آسیایی و پاراآسیایی بسیار مشهود است و براساس این نمودارها به این آمار دست پیدا کردیم که چه موفقیت های چشمگیری را در حوزه بانوان داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: تحریم ها و تنگناها مانعی برای پیشرفت ورزش نبوده است

احمدی: تحریم ها و تنگناها مانعی برای پیشرفت ورزش نبوده است