مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 14:302019-01-27فرهنگي

چهره های دانشگاهی راوی دیگرگونه های اجرایی تئاتر فجر


بخش دیگرگونه های اجرایی سی و هفتمین جشنواه ی بین المللی تئاتر فجر شامل 17 اثر و با حضور کسانی چون علی ظفر قهرمانی نژاد و آزاده شاهمیری و جوانانی مانند احمد سلگی و همچنین حضور شش کارگردان زن؛ - پنج نفر از تهران و یک نفر از مشهد، برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، در بخش دیگرگونه های اجرایی این دوره از جشنواره که شامل 17 اثر است از جمله آثاری که توسط چهره های شناخته شده برای اهالی تئاتر، کارگردانی می شود می توان به دیگری ام، چرا؟ از گروه هنری کوچگر به نویسندگی گروه اجرایی نمایش و کارگردانی علی ظفر قهرمانی نژاد اشاره کرد.

تسهیل گران این اجرا سارا امیری و محمدرضا دهنوی اند و بازیگرانش ضیا انصاری، معصومه جعفری، نرگس حسینی، علیرضا حسینی، بسگل حسنی، علی رحیمی، آمنه فقیری و زهرا میرزایی.

مدت زمان دیگری ام، چرا؟ 60 دقیقه است و در تهران تولید شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است؛ این نمایش، روایتیک روز از زندگی نرگس، دختر مهاجر افغان است که طی آن با مسائل مختلفی روبه روست.

مشکلاتی که گویی همگی ریشه در بیگانه انگاشته شدن او از سوی دیگران دارند.

علی ظفر قهرمانی نژاد متولد 1354 در سقز و دانش آموخته کارشناسی نمایش از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی سینما از دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های دانشگاهی راوی دیگرگونه های اجرایی تئاتر فجر

چهره های دانشگاهی راوی دیگرگونه های اجرایی تئاتر فجر