مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 15:302019-01-27سياسي

حادثه خیابان شمس آبادی ارتباطی با پدیده فرونشست زمین ندارد


سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حادثه امروز نشست خیابان شمس آبادی به دلیل پدیده فرونشست زمین نبود و ناشی از شکست لوله آب چدن قطر 100 است.

- علی اکبر بنی طبا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص حادثه امروز فرونشست خیابان شمس آبادی، اظهار کرد: این حادثه ناشی از شکست لوله ای به قطر 100 از نوع چدن داکتیل بود که بر اثر قدمت زمان که دچار فرسودگی شده بود که امروز به صورت طبیعی دچار حادثه شد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه خیابان شمس آبادی هیچ ارتباطی با فرسودگی شبکه فاضلاب اصفهان ندارد، افزود: قدمت لوله های چدن داکتیل آب شرکت آب و فاضلاب اصفهان حدود 40 سال است، البته به این معنا نیست که لوله ها دچار مشکل هستند.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شکست لوله های آب در شبکه توزیع امری طبیعی است، تصریح کرد: یکی از بهترین لوله ها از لحاظ کیفیت، لوله های چدن داکتیل است که بر اثر تردد و بار ترافیکی بالای خودرو در خیابان شمس آبادی، این لوله با فشار غیرطبیعی مواجه و دچار شکستگی شد و به دنبال آن حفره ای ایجاد شد.

وی اظهار کرد: به دنبال حادثه امروز سریعاً واحدهای عملیاتی و واحدهای پلیس راهور نیز به دلیل ترافیک آن منطقه وارد عمل شدند، البته تعمیرات لوله چدن داکتیل مقداری زمان بر است و پیش بینی می شود حداکثر تا ساعت 15 امروز تعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه خیابان شمس آبادی ارتباطی با پدیده فرونشست زمین ندارد

حادثه خیابان شمس آبادی ارتباطی با پدیده فرونشست زمین ندارد