مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 08:502019-01-28سياسي

خرم: SPV مانند نوزاد تازه متولد شده نیاز به مراقبت دارد


یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر این که مسلماً آمریکا از اقدام اروپا در اجرایی کردن ساز وکار ویژه مالی با ایران (SPV) عصبانی است گفت: - یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر این که مسلماً آمریکا از اقدام اروپا در اجرایی کردن ساز وکار ویژه مالی با ایران (SPV) عصبانی است گفت: ایران باید پشتکار داشته باشد و هر اندازه که با اروپا بیشتر کار کند، علاوه بر اس پی وی می تواند امتیازهای دیگری نصیب ایران شود.

سید علی خرم در گفت وگو با ایسنا درباره این که اروپایی ها ساز و کار ویژه مالی (SPV) در ارتباط با ایران را نهایی کرده اند، گفت: SPV راهکاری به جای سوییفت است که چند تا منفعت برای اروپا دارد؛ یکی این که می تواند ایران را در مقابل آمریکا نگه دارد، زیرا اروپایی ها اعتقاد قوی به حفظ برجام دارند، بنابراین، این هدف آن ها می تواند برآورده شود.

وی افزود: مساله دیگر این که ایران در روابطی که با اروپا دارد، می تواند به نوعی اقناع شود نسبت به این که اروپایی ها وقتی یک توافق بین المللی را امضا کردند، پشتوانه آن را هم ارائه می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: در مرحله دیگر هم اروپایی ها قصد دارند چنین آزمایشی را انجام دهند که تا چه اندازه می توانند در برابر سلطه و نفوذ دلار مقاومت کنند و از این نظر یک آزمایشی برای آن ها است که ببینند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: SPV مانند نوزاد تازه متولد شده نیاز به مراقبت دارد

خرم: SPV مانند نوزاد تازه متولد شده نیاز به مراقبت دارد