مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 09:402019-01-28سياسي

آماده نمایش عمومی تونل های زیر زمینی افوشته نطنز هستیم


آمادگی داریم تا تونل های زیرزمینی و تاریخی افوشته نطنز را برای بازدید عموم آزاد کنیم.

- علی پیراینده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آمادگی آن را داریم تا هر زمان که میراث فرهنگی مجوز ورود به تونل های زیر زمینی افوشته نطنز را صادر آن کند، آن را آماده برای بازدید عموم کنیم.

وی افزود: زمانی که رییس میراث فرهنگی کشور در نطنز حضور داشت، رایزنی هایی با وی صورت گرفت و ایشان موافقت خود را برای واگذاری تمام امور این تونل ها، از لایه برداری و لای روبی به شهرداری نطنز اعلام کرد.

شهردار نطنز گفت: چندی قبل میراث فرهنگی استان اصفهان نامه ای برای ما ارسال کرد که در آن گفته شده بود به علت نیاز به باستان شناسی، نمی توانیم این تونل را به شهرداری نطنز واگذار کنیم و این در حالی بود که شهر زیرزمینی نوش آباد نیز در گذشته برای بهره برداری و تمام امور آماده سازی به شهرداری آن مکان واگذار شده بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و رایزنی با میراث فرهنگی استان اصفهان، قول شفاهی واگذاری این تونل های زیر زمینی یا شهر زیر زمینی افوشته نطنز به شهرداری نطنز داده شده است.

پیراینده خاطرنشان کرد: برای اینکه اقدامات راه اندازی این تونل زیرزمینی هیجان انگیز زودتر انجام شود، مکاتباتی با شورای شهر نطنز انجام داده ایم و مبلغ یک میلیارد ریال هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده نمایش عمومی تونل های زیر زمینی افوشته نطنز هستیم

آماده نمایش عمومی تونل های زیر زمینی افوشته نطنز هستیم