مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 15:362019-01-28سياسي

راه اندازی هنرستان علوم دریایی در غرب گلستان/ نرخ بیکاری در بندرترکمن 15 درصد است


فرماندار بندرترکمن از راه اندازی هنرستان علوم دریایی خبر داد و گفت: این هنرستان به عنوان یکی از پنج هنرستان موجود در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، الیاس هیوه چی ظهر امروز در نشست خبری ستاد چله انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: نرخ بیکاری در شهرستان بندرترکمن 15 درصد است.

وی از شکل گیری 11 کمیته برای پیگیری برنامه های ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: کمیته روستایی و عشایری 9 برنامه دارد که میز خدمت در روستاها و نمایشگاه چله انقلاب اسلامی از جمله آن است.

فرماندار بندرترکمن افزود: کمیته زنان 6 برنامه دارد که برگزاری کلاس های بنیان خانواده از جمله آن است 46 برنامه توسط سمن ها برگزار می شود برگزاری گفتمان دینی و تجلیل از خادمان قرآنی جزو برنامه های دهه فجر است.

هیوه چی با بیان اینکه کمیته ایثار و شهادت پنج برنامه دارد از برگزاری یادواره شهدا و نشست های بصیرتی خبر داد و گفت: کمیته دفاعی 56 برنامه و 46 نشست بصیرتی تدارک دیده شده است، رژه دریایی، کاشت 40 درخت و تجلیل از برترین های کنکور سراسری در بندرترکمن جزو برنامه های دهه فجر است.

وی تجلیل از 40 نفر از اصناف شهرستان را از برنامه های دهه فجر عنوان کرد و ابراز کرد: 218 برنامه در دهه فجر انجام می شود که 24 برنامه آن شاخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هنرستان علوم دریایی در غرب گلستان/ نرخ بیکاری در بندرترکمن 15 درصد است

راه اندازی هنرستان علوم دریایی در غرب گلستان/ نرخ بیکاری در بندرترکمن 15 درصد است