مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 12:302019-01-29بين الملل

لهستان در موضوع کنفرانس ضد ایرانی ورشو با اتحادیه اروپا هماهنگ می شود


بعد از آنکه وزیر خارجه آمریکا کنفرانس آینده خاورمیانه را به نفع خود مصادره به مطلوب کرد و ایران را محور این نشست قرار داد، کشورهای اروپایی ورشو را مورد انتقاد جدی قرار دادند اما به نظر می آید این کشور به سرعت در حال اصلاح اهداف و جزییات برگزاری این کنفرانس است.

- لهستان در موضوع "کنفرانس ضد ایرانی ورشو" با اتحادیه اروپا هماهنگ می شود بعد از آنکه وزیر خارجه آمریکا کنفرانس "آینده خاورمیانه" را به نفع خود مصادره به مطلوب کرد و ایران را محور این نشست قرار داد، کشورهای اروپایی ورشو را مورد انتقاد جدی قرار دادند اما به نظر می آید این کشور به سرعت در حال اصلاح اهداف و جزییات برگزاری این کنفرانس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا حدود سه هفته پیش اعلام کرد، قرار است روزهای 23 و 24 بهمن شهر ورشو لهستان میزبان نشستی باشد که تمرکز اصلی آن مقابله با فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران است.

این در حالی بود که بر اساس اعلام قبلی عنوان این نشست موسوم به آینده خاورمیانه بود اما با موضع گیری وزیر خارجه آمریکا مشخص شد این نشست با هدف تخریب نقش و نفوذ ایران در منطقه با هدایت آمریکا و به میزبانی ورشو در مرکز اروپا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان در موضوع کنفرانس ضد ایرانی ورشو با اتحادیه اروپا هماهنگ می شود

لهستان در موضوع کنفرانس ضد ایرانی ورشو با اتحادیه اروپا هماهنگ می شود