مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 12:302019-01-29اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 151 پروژه در شهرستان تهران طی ایام دهه فجر


فرماندار تهران از افتتاح و کلنگ زنی 151 پروژه با اعتبار 695 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی فرهادی در جلسه ای که با هدف بررسی پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی های شهرستان تهران ویژه ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود با اشاره به اینکه در این ایام 151 افتتاح و کلنگ زنی پروژه با اعتبار 695 میلیارد تومان در شهرستان تهران انجام خواهد شد، افزود: از این تعداد 122 پروژه با اعتبار 491 میلیارد تومان افتتاح و 29 پروژه با اعتبار 204 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: مطابق برآورد اولیه در این پروژه ها برای حداقل 1144 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

فرماندار تهران ادامه داد: عمده پروژه ها در حوزه های مختلف جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، گاز رسانی، توزیع برق و برق منطقه ای، مخابرات، راه آهن و فرودگاه، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی، آب و فاضلاب، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان و عمران و آبادانی روستاها است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برگزاری جشن پیروزی انقلاب در دو روستای شهرستان تهران اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان تهران امسال کار جدیدی انجام خواهد شد که جشن پیروزی انقلاب به همراه مدیران شهرستانی و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 151 پروژه در شهرستان تهران طی ایام دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 151 پروژه در شهرستان تهران طی ایام دهه فجر