مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 10:002019-01-30سياسي

نگاهی به زندگی و آثار مرحوم حسن حبیبی؛ اخلاق مندی اهل علم و فرهنگ


1315) را می توان مدیری اهل دین، علم، ادب و فرهنگ دانست که در دوران جمهوری اسلامی به عنوان سیاستمداری متدین و متعهد، حمایت خود را از انقلاب اسلامی نمایان کرد.

- نگاهی به زندگی و آثار مرحوم حسن حبیبی؛ اخلاق مندی اهل علم و فرهنگ دکتر حسن حبیبی (1391-1315) را می توان مدیری اهل دین، علم، ادب و فرهنگ دانست که در دوران جمهوری اسلامی به عنوان سیاستمداری متدین و متعهد، حمایت خود را از انقلاب اسلامی نمایان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز ششمین سالگرد درگذشت دکتر حسن حبیبی است؛ مردی که از فعالان سیاسی مخالف رژیم بود و 12 بهمن ماه 1357 با پرواز انقلاب همراه امام (ره) از پاریس به ایران آمد و 34 سال بعد در همان روز یعنی 12 بهمن سال 1391 دیده از جهان فروبست.

حبیبی در این 34 سال مشاغلی چون عضویت در شورای انقلاب، وزیر فرهنگ و آموزش عالی دولت شورای انقلاب، عضو حقوق دان و سخنگوی شورای نگهبان، نماینده مردم تهران در مجلس اول، وزیر دادگستری دولت مهندس موسوی، عضو شورای بازنگری قانون اساسی در سال 68، معاون اولی دولت های سازندگی و اصلاحات، ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عضو ستاد انقلاب فرهنگی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی را برعهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زندگی و آثار مرحوم حسن حبیبی؛ اخلاق مندی اهل علم و فرهنگ

نگاهی به زندگی و آثار مرحوم حسن حبیبی؛ اخلاق مندی اهل علم و فرهنگ