مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 11:552019-01-30فرهنگي

هدف «بچه مهندس» تبلیغ ازدواج در سن کم نیست


سیاوش چراغی پور (بازیگر نقش لاهونی در سریال «بچه مهندس») به انتقادهایی که اخیرا نسبت به موضوع این سریال صورت گرفته، پاسخ داد.

- سیاوش چراغی پور (بازیگر نقش لاهونی در سریال بچه مهندس ) به انتقادهایی که اخیرا نسبت به موضوع این سریال صورت گرفته، پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چراغی پور به ساخته شدن فصل سوم بچه مهندس اشاره و عنوان کرد: آن طور که می دانم فصل سوم این سریال هم ساخته خواهد شد و الان گروه در مرحله پیش تولید هستند.

مقطع زمانی سریال در فصل سوم مربوط به 10 سال بعد است و من و مانی رحمانی قطعاً حضور نخواهیم داشت.

این بازیگر که همراه با مانی رحمانی شب گذشته مهمان شب گشت بودند، در پاسخ به سوال طنز محمد سلوکی که پرسیده بود گریم کبودی زیر چشم مریم کاویانی حرفه ای تر بود یا گریم رضا کیانیان در مختارنامه گفت: باور کنید که ما نتیجه این گریم را قبل از پخش دیده بودیم و اصلاً آن چیزی نبود که روی آنتن رفت، گویا در مرحله اصلاح رنگ در شبکه این اتفاق افتاد و به هیچ عنوان تقصیر گریمور نبوده است.

او همچنین ادامه داد: درباره بعضی موضوعات شیطنت هایی صورت گرفته که خیلی نظر بی رحمانه ای است؛ مثلاً گفتند که این سریال دارد ترویج عشق بین نوجوانان و ازدواج در سن پایین می کند در حالی که اصلاً این هدف نویسنده نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف «بچه مهندس» تبلیغ ازدواج در سن کم نیست

هدف «بچه مهندس» تبلیغ ازدواج در سن کم نیست