مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 12:312019-01-30سياسي

سوءاستفاده رسانه های غرب از نام «زردشت»


رسانه های دشمن به خصوص شبکه های ماهواره ای نه دلشان برای زردشتیان می سوزد و نه دیگر ایرانیان بلکه هدف شوم آن ها نابودی و تجزیه خاک این سرزمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از تشابهات دیانت زردشت و مذهب شیعه چه می دانید؟ آیا می دانستید که وقف در ایران پیش از اسلام هم وجود داشته است و به آن اشوداد گفته می شده؟ از نمازهای زردشتی چه می دانید؟ پوشش و حجاب زنان زردشتی چگونه است؟ به باور  زردشتی ها دشمنان واقعی ایران چه کسانی هستند؟ بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی زردشتی ها در چه شرایطی نسبت به سایر هموطنان زندگی می کنند؟  شهدای زردشتی در طول سال های دفاع مقدس چه کسانی بوده اند؟ آیت الله خامنه ای در سال 1375 در دیداری که با زردشتیان داشتند در تکریم مقام والای اشوزردشت، تولد آیین زرتشت در ایران را به عنوان یکی از ادیان آسمانی مایه فخر و مباهات ملت ایران دانستند و اظهار داشتند تولد آیین زرتشت در ایران  به عنوان یکی از ادیان آسمانی مایه فخر و مباهات ملت ایران است و ملت ایران زرتشتیان را در هر نقطه ای از جهان که زندگی می کنند در زمره هم میهنان خود محسوب می کنند.

با این وجود اما در طی چهار دهه ای که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد پیروان دیگر ادیان آسمانی مانند زردشت موضوعی بوده که کمتر در رسانه های داخل کشور به آن پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده رسانه های غرب از نام «زردشت»

سوءاستفاده رسانه های غرب از نام «زردشت»