مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 13:062019-01-30اقتصادي

اعزام 100 هزار بازنشسته به سفر در قالب تورهای گردشگری تا پایان سال


مدیرعامل آتیه صبا صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش 10 درصدی یارانه سفر به بازنشستگان خبر داد و گفت: تا پایان سال 100 هزار بازنشسته می توانند در قالب تورهای گردشگری به سفر بروند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ولی آذروش در نشست خبری، گفت: طی سال های گذشته به دلیل مشکلات عدیده مالی و صورت حساب های مالی که شفاف نبود و رسیدگی به آن غیرممکن بود شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی دچار مشکلات بسیاری شد اما اینک با مشکلات زیادی که پشت سر گذاشته در بررسی مجمع حسابرسی توانسته ایم در رده مطلوبی قرار بگیریم.

  وی گفت: درصد سود حاصل از شرکت های تابعه این هلدینگ حدود 5 تا 6 درصد عاید بازنشستگان کشوری می شود این در حالی است که نباید فراموش کنیم شرکت های زیادی زیان ده بوده اند.

آذروش گفت: خروج از بنگاه داری و واگذاری شرکت ها را در برنامه داریم اما نمی توانیم به راحتی آنها را بفروشیم بلکه باید ابتدا از نظر زیان دهی آنها را بهینه کرده و سپس به فروش برسانیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شرکت هایی مانند کفش ملی، هواپیمایی آسمان، انبارسازی عمومی خدمات گمرکی و کارخانه کاغذسازی قائم شهر از جمله این شرکت های بحرانی بوده که اکنون از حالت زیان دهی خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 100 هزار بازنشسته به سفر در قالب تورهای گردشگری تا پایان سال

اعزام 100 هزار بازنشسته به سفر در قالب تورهای گردشگری تا پایان سال