مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 14:052019-01-30سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه دهم بهمن ماه 1397) هیأت دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه دهم بهمن ماه 1397) هیأت دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مشروح گفت وگوهای بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، حسین علی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و رضا اردکانیان وزیر نیرو با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی بهداشت حضور دارد حسین علی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به این که سرپرست وزارت بهداشت، به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارت خانه به مجلس معرفی شده است، گفت: دوشنبه هفته آینده جلسه رأی اعتماد به نمکی وزیر پیشنهاد بهداشت برگزار می شود و رییس جمهور برای دفاع وزیر پیشنهادی خود به مجلس می رود.

وی تاکید کرد: دولت به رأی آوری وزیر خود در مجلس بسیار امیدوار است.

افزایش قیمت سوخت تا میزانی که مردم تحمل کنند، منطقی است بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با تاکید بر این که برای ساماندهی وضعیت سوخت در کشور راهی به جز سهمیه بندی و افزایش قیمت وجود ندارد، اظهار کرد: افزایش قیمت سوخت تا میزانی که مردم تحمل کنند، منطقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟