مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 14:062019-01-30سياسي

اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران برگزار شد


مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: تشکیل شورای روابط عمومی شهر تهران برای ایجاد هماهنگی، تبادل اطلاعات و ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی می تواند در راستای هم افزایی و تعامل سازمان ها نقش بسیار موثری ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران به اهمیت و نقش اساسی روابط عمومی در حفظ و گسترش فعالیت سازنده سازمان تاکید کرد و افزود: روابط عمومی هر سازمان برای اثرگذاری و ارتقاء جایگاه با داشتن برنامه جامع وظایف سنگینی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: روابط عمومی هر دستگاه و ارگان مبلغ و بیان کننده استعداد ها و توانایی های آن دستگاه است و در واقع به نوعی عملکرد و توانایی یک مدیر را به منصه ظهور می رساند از این رو رسالتی عظیم دارد.

قربانی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی کلان شهر تهران گفت: شورای روابط عمومی شهر تهران شورایی حرفه ای در عرصه شهر تهران است که فرماندار تهران به عنوان رییس شورا ، مدیر روابط عمومی فرمانداری به عنوان دبیر شورا، هفت نفر از منتخبین به عنوان هیات رییسه شورا ، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر به عنوان خزانه دار  این شورا انتخاب می شود وهفت کمیته تخصصی حاصل فعالیت این شورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران برگزار شد

اولین نشست مجمع روابط عمومی شهر تهران برگزار شد