مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 21:062019-01-30سياسي

فتنه 88 یک جنگ امنیتی بود/ مردم توطئه را شکست دادند


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فتنه 88 یک جنگ امنیتی بود و آمریکایی ها برای راه اندازی این جنگ، سرمایه گذاری زیادی کرده بودند، گفت: مردم با حضور هوشمندانه خود در حماسه نهم دی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در جمع بسیجیان ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، شاهد برکات و دستاوردهای بسیار  بزرگ و با عظمتی بوده و هستیم.

وی افزود: 40 سال مقاومت و ایستادگی و 40 سال پی در پی شاهد پیروزی و نصرت الهی بودن، زمان کمی نیست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن به دلیل عدم شناخت جنس انقلاب اسلامی ایران، بجای موفقیت در ضربه زدن به این انقلاب، خود از انقلاب ناب محمدی ضربه خورده است.

سردار جعفری از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس به عنوان بزرگترین جنگ در 200 سال اخیر نام برد و گفت: پیروزی در این جنگ از معجزات الهی است، چرا که یک ملت به تنهایی در برابر همه دنیای استکبار و قدرت های شرق و غرب ایستاد و بدون هیچ گونه پشتیبانی و حمایتی از کشورهای دیگر، هشت سال مقاومت کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این مقاومت و ایستادگی باید خمیرمایه و دستمایه حرکت انقلاب اسلامی شود، افزود: دشمن در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ را بوجود آورد تا سدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 یک جنگ امنیتی بود/ مردم توطئه را شکست دادند

فتنه 88 یک جنگ امنیتی بود/ مردم توطئه را شکست دادند