مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 ساعت 17:052019-01-31بين الملل

تماس تلفنی وزرای امور خارجه روسیه و فرانسه حول محور سوریه و ونزوئلا


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، وزرای امور خارجه روسیه و فرانسه امروز (پنجشنبه) در جریان یک تماس تلفنی به گفت وگو حول محور شرایط موجود در سوریه و ونزوئلا پرداختند.

- وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، وزرای امور خارجه روسیه و فرانسه امروز (پنجشنبه) در جریان یک تماس تلفنی به گفت وگو حول محور شرایط موجود در سوریه و ونزوئلا پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و ژان ایو لودریان، همتای فرانسوی اش در جریان این تماس تلفنی درخصوص وضعیت موجود در سوریه مذاکره کرده و بیشتر تمرکز و تاکیدشان بر دورنمای تأسیس کمیته قانون اساسی سوریه بود.

لاوروف، وزیر امورخارجه فرانسه را از تلاش های روسیه برای باثبات کردن وضعیت و شرایط در سوریه از جمله کمک های بشردوستانه مطلع ساخت و بر تعهد مسکو به پیشبرد روند سیاسی برمبنای قطعنامه 2254 شورای امنیت و تصمیمات کنگره گفت وگوی ملی سوریه در سوچی تاکید کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در جریان تماس تلفنی امروز که ابتکار عمل طرف فرانسوی بود، آنها همچنین بر لزوم عادی سازی وضعیت در ونزوئلا از طریق مذاکره میان تمامی نیروهای سیاسی در این کشور و جلوگیری از نابودی ابزارهای قانونی بین المللی برای حفظ ثبات استراتژیک تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی وزرای امور خارجه روسیه و فرانسه حول محور سوریه و ونزوئلا

تماس تلفنی وزرای امور خارجه روسیه و فرانسه حول محور سوریه و ونزوئلا