مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 بهمن 1397 ساعت 15:102019-02-01سياسي

لاریجانی: توفیق «روحانی» توفیق تک تک مردم است


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بر لزوم حمایت از دولت جمهوری اسلامی در این شرایط تاکید کرد و گفت: توفیق روحانی توفیق تک تک مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد لاریجانی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اجتماع هیأت های مذهبی شهرستان مهدیشهر در بیت الزهراء (س) این شهرستان با بیان اینکه نیت اعضای مذاکره کننده ایرانی خوب است و در راستای منافع مردم و نظام است، گفت: اگرچه در این مذاکرات تیم مذاکره کننده ما از تکنیک خوبی استفاده نکرد.

وی با طرح این سوال که چرا امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام خشمگین هستند؟، افزود: پر واضح است که دشمنان این انقلاب با هزینه های سنگینی که برای ساقط کردن این انقلاب پیش بینی کرده بودند به بن بست خورده اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی گفته بودند که حداکثر طول عمر انقلاب ایران 30 سال خواهد بود ولی حالا پس از 40 سال نظاره گر این هستند که این انقلاب روزبه روز با توکل به خداوند و حمایت های رهبری فرزانه و پشتیبانی این مردم انقلابی، مانند یک درخت تنومند شده است و هیچگاه این نظام مردمی سقوط نخواهد کرد.

لاریجانی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در شرایط حساسی قرار گرفته است، تصریح کرد: ما امروز در یک نابسامانی اقتصادی قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: توفیق «روحانی» توفیق تک تک مردم است

لاریجانی: توفیق «روحانی» توفیق تک تک مردم است