مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 بهمن 1397 ساعت 15:152019-02-01سياسي

عده ای به دنبال بزک کردن چهره رضا و محمد رضا پهلوی هستند


امروز 12 بهمن 1397 همزمان با نماز عبادی سیاسی تهران در سراسر کشور نمازجمعه برپا شد و مردم همیشه در صحنه ایران به صفوف نماز پیوستند.

در این هفته ائمه جمعه کشور به بیان موضوعات مهمی از جمله سالگرد چهل سالگی انقلاب و ورود امام به میهن، - حکومت ستم شاهی طاغوت، ایام فاطمیه و تحریمهای آمریکا پرداختند.

در ادامه خلاصه اخبار نمازجمعه همراه با لینک کامل خبر را به حضورتان می رسانیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه نیز همزمان است و انقلاب نشأت گرفته از انقلاب اهل بیت است لذا باید جشن های پیروزی انقلاب در شأن اهل بیت برگزار شود و به شکل مرتب مردم و مسئولان در عرصه و در کنار یکدیگر باشند تا این جشن ها را با شکوه و در شأن حضرت زهرا (س) برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 12 بهمن ماه در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: امروز روز ورود امام راحل به میهن پس از 15 سال است و مردم با شور و هیجان از ایشان استقبال کردند.

وی افزود: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت و همه شاهد هستند که برخی افراد که روی کار آمدند، تلاش کردند تا انقلاب را استهاله شده نشان دهند اما این گونه نشد و به فضل پروردگار انقلاب با محتوای خود ماندگار است هرچند به آن زیبایی دلخواه نرسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال بزک کردن چهره رضا و محمد رضا پهلوی هستند

عده ای به دنبال بزک کردن چهره رضا و محمد رضا پهلوی هستند