مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 بهمن 1397 ساعت 15:252019-02-01ورزشي

حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر


رقابت های انتخابی دوومیدانی بزرگسالان استان تهران جهت حضور در مسابقات دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور 350 دونده دختر و پسر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوومیدانی انتخابی تیم بزرگسالان استان تهران جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با حضور ایرجی رییس جدید هیأت دوومیدانی استان تهران، داوران، مربیان و 350 ورزشکار پسر و دختر در ورزشگاه افتاب انقلاب تهران برگزار شد.

این رقابت ها اولین فعالیت هیأت پس از برگزاری انتخابات اخیر بود که با استقبال خوب حوزه ها و شهرستان های استان تهران روبرو شد.

در پایان مسابقات خانم ها پردیس عبدالصمدیان در 60 متربامانع و سه گام، هانیه ثمری در 800 متر، ثنا دادرس در پرتاب وزنه، محیا نعیمی در پرش ارتفاع، نگین مرادی در پرش طول و بهار بیاتی در 60 متر قهرمان شدند.

همچنین در بخش مردان، سبحان طاهرخانی در پرش طول، ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه جوانان، حسین بی آزار در پرش ارتفاع، مهدی دولت آبادی در 60 متر با مانع، امیر حسین جعفری در پرتاب وزنه بزرگسالان، رضا کاظمی در 60 متر، حسین یاری در 400 متر و علی سخاوت مهر در 1500 متر نفرات برتر مواد خود بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر

حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر