مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 14:012019-02-02ورزشي

فاصله با رویاهایمان کم بود، اما زیاد!


قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا با مرد اسپانیایی، شاید به تعبیر پله افسانه ای نزدیک باشد که یک بار گفته بود: «اشتیاق، همه چیز است.

باید مانند تارهای گیتار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، قطر پیش از شروع جام ملت ها شاید در تمام پیش بینی ها جایی میان اسم های بزرگ نداشت.

مگر اینکه قرار باشد پیش بینی نابغه ای چون ژاوی به واسطه حضور چند ساله در این کشور کم جمعیت و از نگاه مجله معتبر و آمریکایی فوربز، ثروتمندترین کشور جهان، درست از آب دربیاید و نام قطر جلوتر از ایران و ژاپن و کره جنوبی و بقیه قرار گیرد.

قطر باید قهرمان می شد تا بار دیگر جمله معروف هوگو سانچز مکزیکی که می گفت هر آدمی که فوتبال را به وجود آورد باید پرستیده می شد ، در ذهنمان تداعی شود.

فوتبال همینقدر جذاب، برهم زننده تمام تصورات، دوست داشتنی، گاهی اوقات آزاردهنده و بعد از قهرمانی قطر تاکید محض اینکه غیرقابل پیش بینی! برای آنها که جمعه شب فینال جام ملت های آسیا را به تماشا نشستند، بیشتر از آنکه زدن سه گل توسط عنابی ها به تیم آبی های سامورایی جذاب و یا بیشتر از اینکه بوسه بازیکنان کشور قطرِ چندملیتی با مساحتی کمتر از 12 هزار کیلومتر مربع به جام 17 آسیا دلچسب باشد، حسرتِ دردناک نشات گرفته از نرسیدن تیم ملی محبوبمان به فینال، آزاردهنده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله با رویاهایمان کم بود، اما زیاد!

فاصله با رویاهایمان کم بود، اما زیاد!