مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 14:312019-02-02اقتصادي

در گفت‎ وگو با فارس مطرح شد کشف بزرگترین محموله گوشی قاچاق در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف بزرگترین محموله گوشی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: این محموله شامل 589 دستگاه گوشی قاچاق تلفن همراه سامسونگ در انواع مختلف بود.

- مرتضی ممیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای اخیر بزرگترین محموله گوشی قاچاق طی سال جاری در استان زنجان کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه این محموله گوشی قاچاق پس از تعقیب و گریز طولانی و پرتاب میخ از سوی عامل قاچاق کشف شد، اضافه کرد: این محموله از استان های مرکزی به سمت تهران در حال بارگیری بود که از یک دستگاه خودروی سواری سمند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه محموله کشف شده بزرگترین محموله گوشی قاچاق است، تصریح کرد: این محموله شامل 589 دستگاه گوشی قاچاق تلفن همراه سامسونگ در انواع مختلف بود.

ممیزی با بیان اینکه پس از کشف محموله یک نفر متهم به شعبه مربوط معرفی شد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع پرونده مربوط به این محموله قاچاق خارج از نوبت در شعبه ویژه رسیدگی شد و با توجه به قاچاق بودن محموله متهم به پرداخت 3 میلیارد و 560 میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 12 محموله گوشی قاچاق در استان زنجان کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: طبق آمار تاکنون  و از ابتدای سال 2 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت‎ وگو با فارس مطرح شد کشف بزرگترین محموله گوشی قاچاق در زنجان

در گفت‎ وگو با فارس مطرح شد کشف بزرگترین محموله گوشی قاچاق در زنجان