مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 22:112019-02-02سياسي

استاندار مازندران: روند تکمیل نیروگاه 25 مگاواتی غرب مازندران تسهیل شود


روند تکمیل پروژه نیروگاه 25 مگاواتی غرب استان که جزء پروژه های اقتصاد مقاوتی است تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد حسین زادگان امشب در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در استان مازندران پیگیری مصوبات است.

وی با اعلام اینکه بحث پیگیری مصوبات در سازمان ها جدی گرفته شود، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که مصوبات روی کاغذ بماند و دبیرخانه ای در این ارتباط باید ایجاد شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مصوبات شورای برنامه ریزی استان هم از حساسیت خاصی برخوردار است و این حساسیت ها باید جدی گرفته شود.

این مسؤول با اعلام اینکه محیط زیست تکلیف استان را در ارتباط با پروژه های زیربنایی و اصولی مشخص کند، افزود: تعلل در این ارتباط به ضرر استان مازندران است.

حسین زادگان با اعلام اینکه چندین شهرستان در غرب استان مازندران به دلیل تعلل در تاسیس نیروگاه 25 مگاواتی در منطقه حفاظت شده است در ایام تابستان با کمبود و قطعی برق مواجه می شوند، افزود: در این بخش نیاز به همکاری محیط زیست داریم و از اختیارات خودشان نسبت به صدور مجوز اقدام شود.

وی اضافه کرد: هزار مگاوات در سال گذشته کمبود برق داریم و در غرب استان مازندران به دلیل حضور گردشگر انبوه نیازمندی های ما بیشتر است و راهی به جز ساخت نیروگاه نداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: روند تکمیل نیروگاه 25 مگاواتی غرب مازندران تسهیل شود

استاندار مازندران: روند تکمیل نیروگاه 25 مگاواتی غرب مازندران تسهیل شود