مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 23:262019-02-02اقتصادي

90 درصد وام های بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان به مردم روستانشین پرداخت می شود


90 درصد وام های بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان به مردم روستانشین پرداخت می شود زیرا پیشرفت و توسعه یک منطقه مستلزم پیشرفت و آبادانی روستاهای آن منطقه است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد محمد سعیدی کیا در نشست شورای اداری شهرستان لنده اظهار داشت: این شهرستان در زمینه گردشگری، صنعت، کشاورزی و گیاهان دارویی دارایی ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهدافی که بنیاد علوی در مناطق محروم دارد فراهم کردن بستر برای ورود مردم به انجام کارهای مشارکتی و پای کار بودن آن ها برای توسعه شهر و آبادانی روستاهای خود است تا از ظرفیت مردم برای محرومیت زدایی استفاده شود و در صورت ضرورت نیز به تنهایی ورود می کند.

رییس بنیاد مستضعفان عنوان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از روستای موگرمون پل دره وحدت که باعث قطع ارتباطی ده روستا در هنگام بارندگی  می شود بنیاد علوی  به تنهایی برای ساخت پل اقدام کرد.

سعیدی کیا ابراز کرد: 90 درصد وام های بنیاد علوی و  بنیاد مستضعفان به مردم روستانشین پرداخت می شود زیرا پیشرفت و توسعه یک منطقه مستلزم پیشرفت و آبادانی روستاهای آن منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد وام های بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان به مردم روستانشین پرداخت می شود

90 درصد وام های بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان به مردم روستانشین پرداخت می شود