مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 02:262019-02-02سياسي

دبیر جامعه روحانیت مبارز کشور: فرهنگ انقلابی دنیا را به چالش کشیده است


امروز دنیا با یک فرهنگی مواجه است که او را به جد به چالش کشیده است و قدرت از بین بردن آنها را دارد ولی ما این موضوع را نمی بینیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با گرامی داشت دهه فجر ابراز کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب گذشته و این حرکت با شکوه و با صلابت به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه قم خاطرات بیشتری از انقلاب دارد و از 19 دی 56 هیجان و شور انقلابی در قم بین مردم و حوزه علمیه قم وجود داشت، گفت: قمی ها به خوبی با کرامت و بزرگواری و آگاهی در راه انقلاب و دفاع از انقلاب و تثبیت انقلاب جانفشانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به روند تحولات چهل ساله انقلاب گفت: مردم باید این گزارشات را ببینند و این ها واقع دارد و آمار ساختگی نیست و ببشتر این آمار از منابع خارجی و مؤسسات بین المللی اعلام شده است.

وی گفت: مشکل ما این است که اگر انبوهی از دستاوردها باشد ذهنمان را کمتر به خود مشغول می کند ولی اگر یک مشکل پیدا شود تمام ذهن ما را مشغول می کند و این مشکل تمام انسان ها است که تمام نعمت های پروردگار به خود را نمی بیند و اگر یک دندان درد بگیرد احساس بد بختی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جامعه روحانیت مبارز کشور: فرهنگ انقلابی دنیا را به چالش کشیده است

دبیر جامعه روحانیت مبارز کشور: فرهنگ انقلابی دنیا را به چالش کشیده است