مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 10:212019-02-03سياسي

دولت و مجلس باید از بیگانگان دل بکنند/می خواهند FTAF را به بهانه حل مشکلات بپذیرند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید از اتکا به بیگانه دل بکنند، گفت: برخی همچنان منتظر و امیدوار به وعده های واهی بیگانه هستند و با عدم شناخت صحیح از دشمن مثل گذشته به حرکت چندروز پیش اروپا سر از پا نشناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا شب گذشته در گردهمایی روحانیون شهرری به مناسبت فجر فاطمی که در آستان شیخ صدوق(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ما اگر دولت محکم و مجلس مقتدر داشتیم دشمن کاری نمی توانست بکند؛ مجلس ما یک بنیه قوی برای ایستادگی در برابر خواسته های دشمن ندارد و دولت نیز نگاه دیگر و متفاوتی با آرمان های انقلاب نسبت به غرب دارد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: زمانی می گفتند انرژی هسته ای حق مسلم ماست بعدها تصمیم گرفتند به مردم بگویند با پذیرفتن برجام مشکل معیشت شما حل می شود که با این وعده کذب از انرژی هسته ای عبور کردیم و با برجام هم مشکلی حل نشد، امروز هم بحث پذیرفتن FTAF را به بهانه حل مشکلات مردم مطرح می کنند.

سعیدی با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید از اتکا به بیگانه دل بکنند، خاطرنشان کرد: برخی همچنان منتظر و امیدوار به وعده های واهی بیگانه هستند و با عدم شناخت صحیح از دشمن مثل گذشته به حرکت چندروز پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس باید از بیگانگان دل بکنند/می خواهند FTAF را به بهانه حل مشکلات بپذیرند

دولت و مجلس باید از بیگانگان دل بکنند/می خواهند FTAF را به بهانه حل مشکلات بپذیرند