مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 13:262019-02-03اقتصادي

فرش های دستباف ایرانی شناسنامه دار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی تفاهم نامه ای بین سازمان بین المللی سیتی وان (کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت) و مرکز ملی فرش ایران، - تفاهم نامه ای بین سازمان بین المللی سیتی وان (کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت) و مرکز ملی فرش ایران به منظور شناسنامه دار شدن فرش های دستباف ایرانی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی تفاهم نامه ای بین سازمان بین المللی سیتی وان (کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت) و مرکز ملی فرش ایران، به منظور شناسنامه دار شدن فرش های دستباف ایرانی امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه که بین احمدی مقدم، مدیرعامل سازمان بین المللی سی تی وان و فرشته دستپاک، رییس مرکز ملی فرش ایران به امضا رسید، پس از سال ها، طبق مفاد این تفاهم نامه، زیرساخت های فنی لازم برای صدور شناسنامه معتبر بین المللی برای فرش های دستباف ایران توسط سیتی وان یا همان سازمان بین المللی سیتی وان (کیفیت، سلامت، حلیت و کیفیت) ایجاد خواهد شد.

فرشته دست پاک، رییس مرکز ملی فرش ایران، در این مراسم گفت: شناسنامه دار کردن فرش دستباف ایرانی جزو الویت های این مرکز بود، اما در این سال ها بنا به دلایل مختلف این اتفاق مهم نیفتاد تا آنکه با توجه به فعالیت های بین المللی سی تی وان و ارتباطات جهانی که این سازمان دارد، از آن درخواست شد که در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش های دستباف ایرانی شناسنامه دار می شوند

فرش های دستباف ایرانی شناسنامه دار می شوند