مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 14:452019-02-03اقتصادي

بومی سازی کابینت های منحنی توسط شرکت آکس چوب


نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات وابسته (WOODEX2019) از تاریخ 13 تا 16 بهمن ماه با حضور تولیدکنندگان ایرانی و شرکت های خارجی حوزه تولید صنایع چوبی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

- نمایشگاه صنایع چوب و تجهیزات وابسته (WOODEX2019) از تاریخ 13 تا 16 بهمن ماه با حضور تولیدکنندگان ایرانی و شرکت های خارجی حوزه تولید صنایع چوبی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

یکی از غرفه های پربازدید این نمایشگاه جایگاه شرکت ایرانی آکس چوب بود که به سبب بومی کردن محصولات به روز جهان و عرضه با قیمت مناسب آن ها توجه مخاطبان را جلب می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوذر زارع سهیلی، مدیر و مؤسس آکس چوب در گفتگو با ایسنا به معرفی این شرکت ایرانی پرداخت و گفت: آکس چوب تولید کننده متنوع ترین محصولات کابینت آشپزخانه کلاسیک در ایران است و عملکرد اصلی این شرکت در تولید درب های کابینت کلاسیک با روکش PVC است.

این محصول همواره با توجه به نیازهای مشتریان و پیشرفت این صنعت در دنیا متغیر است و ما سعی کرده ایم با توجه به نیازهای و تمایلات به روز مشتریانمان، محصولات جدید خارجی را بومی سازی و در بازار ایران عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی کابینت های منحنی توسط شرکت آکس چوب

بومی سازی کابینت های منحنی توسط شرکت آکس چوب