مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 14:462019-02-03بين الملل

شلیک هویزه پاسخ به آزمایش موشک «اورو» توسط اسراییل و آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی دبکا در گزارشی در این رابطه خبر داد موشک کروز هویزه با برد هزار 350 کیلومتر که ایران آن را روز 2 فوریه 13 بهمن در حاشیه برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلابش رونمایی کرد از دیدگاه منابع .

- شلیک هویزه پاسخ به آزمایش موشک اورو توسط اسراییل و آمریکاست یک پایگاه خبری تحلیلی رژیم صهیونیستی، رونمایی از موشک هویزه را پاسخ تهران به آزمایش 10 روز پیش موشک اورو توسط اسراییل و آمریکا توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی دبکا در گزارشی در این رابطه خبر داد موشک کروز هویزه با برد هزار 350 کیلومتر که ایران آن را روز 2 فوریه 13 بهمن در حاشیه برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلابش رونمایی کرد از دیدگاه منابع آگاه در ارتش و سازمان های اطلاعات آن، پاسخی به آزمایش موشک اورو 3 است که 10 روز قبل از آن در 22 ژانویه توسط اسراییل و آمریکا مورد آزمایش قرار گرفته بود.

این پایگاه عبری زبان در ادامه گزارش خود به نقل از منابع آگاه سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید می کند، بسیار حایز اهمیت است که توجه داشته باشیم ایران از 29 دسامبر 2018 تا به امروز 3 موشک را شلیک کرده است که دو فروند آن آزمایشی و سومین موشک مستقیما به سوی اسراییل شلیک شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک هویزه پاسخ به آزمایش موشک «اورو» توسط اسراییل و آمریکاست

شلیک هویزه پاسخ به آزمایش موشک «اورو» توسط اسراییل و آمریکاست