مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 17:352019-02-03بين الملل

آمریکا و اسراییل توان مقابله با موشک هویزه را ندارند


تحلیلی دبکا فایل با اشاره به رونمایی از موشک جدید کروز در کشورمان گزارش داد که نه آمریکا و نه رژیم صهیونیستی ظرفیت مقابله با این موشک جدید ایران را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبکا فایل، منابع نظامی گزارش داده اند که موشک جدید هویزه روز دوم فوریه (13 بهمن ماه) با برد یک هزار و 350 کیلومتر در ایران در پاسخ به آزمایش موشک Arrow-3 ساخت آمریکا و اسراییل در 22 ژانویه رونمایی شد.

ایران در هفته های اخیر با سه آزمایش گام های سریعی را در توسعه موشک های میان بردش برای حمله به اسراییل برداشته است.

در آخرین مورد و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی 1979 امیر حاتمی وزیر دفاع ایران از موشک جدید هویزه رونمایی کرد و گفت که می تواند هدف خود را در فاصله هزار و 200 کیلومتری بزند.

این، فاصله ایران تا اسراییل است.

ایران با آزمایش موشکی اخیر خود نشان داد که اگرچه آمریکا و اسراییل در حال توسعه موشک هایی هستند که قادرند اهدافی را خارج از جو زمین بزنند، اما جمهوری اسلامی در آزمایش موشک های کروز با ارتفاع پروازی پایین، طوری که می تواند پایین تر از رادارهای آنها هدف را بزند موفقیت آمیز عمل کرده است.

در حقیقت، به گفته کارشناسان نظامی، هیچ نیروی نظامی در دنیا ابزار مؤثری برای متوقف کردن موشک های کروز پیش از آن که به هدف اصابت کنند، به دست نیاورده است مگر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل توان مقابله با موشک هویزه را ندارند

آمریکا و اسراییل توان مقابله با موشک هویزه را ندارند