مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 22:062019-02-03اجتماعي

ماجرای «تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن» در فضای مجازی


از صبح امروز موج گسترده ای از اخبار در کانال های مختلف پیام رسان ها درباره تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن ماه منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از صبح امروز موج گسترده ای از اخبار در کانال های مختلف پیام رسان ها درباره تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن ماه منتشر شده است.

برخی افراد با ایجاد خبری دروغین به دنبال وادار کردن وزارت آموزش و پرورش به تعطیلی روز یکشنبه 21 بهمن مدارس هستند.

امیرعلی نعمت الهی قائم مقام وزیر و رییس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه 21 بهمن که بین دو روز تعطیل شنبه (شهادت حضرت فاطمه الزهرا س ) و دوشنبه 22 بهمن قرار دارد، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیمات دولت است و دولت هم برای تعطیلی روز یکشنبه تصمیمی را اتخاذ نکرده است.

  وی ادامه داد: آموزش و پرورش تاکنون تصمیمی برای تعطیلی روز یکشنبه 21 بهمن مدارس نگرفته است و بر این اساس، مدارس کشور در این روز دایر خواهد بود.

  نعمت الهی تصریح کرد: در صورتی که تصمیم جدیدی گرفته شود، از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش و رسانه های رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن» در فضای مجازی

ماجرای «تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن» در فضای مجازی