مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 08:362019-02-04اقتصادي

پروژه میدان آذربایجان در «ایستگاه دادستانی»


سرانجام بعد از وعده های مکرر و اظهار تاسف مسئولان و تحلیل های عمرانی و شهرسازی، مسیرهای پیچ درپیچ میدان آذربایجان، به ایستگاه دادستانی رسید.

- پروژه میدان آذربایجان در ایستگاه دادستانی سرانجام بعد از وعده های مکرر و اظهار تاسف مسئولان و تحلیل های عمرانی و شهرسازی، مسیرهای پیچ درپیچ میدان آذربایجان، به ایستگاه دادستانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اَبَرپروژه ای که قرار بود، با چندین روگذر و زیرگذر و آکس دوچرخه سواری و مسیر تراموا و پیاده راه و چِه و چِه، زمین و آسمان تبریز را به هم بدوزد، به آمار پرونده های قضایی استان اضافه شد.

نقشه کلی این طرح بزرگ و حجم عملیاتی آن، معادل پنج تقاطع غیرهمسطح، بعلاوه خط چهارم مترو (در قالب تراموا در یک مسیر حلقوی) در نظر گرفته شده بود و سه رمپ طبقاتی پاسداران–آذربایجان ، بابایی-آذربایجان و آذربایجان-بابایی را در بر می گرفت.

 سال گذشته، فاز اول زیرگذر ورودی بلوار آذربایجان به اتوبان پاسداران، بدون بدنه سازی و فضاسازی جانبی و صرفاً برای کاربری ترافیکی، بازگشایی شد اما با بازگشایی این بخش، بخش اعظم این پروژه، دوره رکود پروژه آغاز شد.

شاید با یک حساب سرانگشتی بتوان گفت، دوره رکود پروژه میدان آذربایجان، بیشتر از دوره فعالیت آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه میدان آذربایجان در «ایستگاه دادستانی»

پروژه میدان آذربایجان در «ایستگاه دادستانی»