مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 12:002019-02-04سياسي

عزت امروز به واسطه نهادینه شدن روحیه جهاد در قلب و تفکر ملت ایران است


مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه توسعه فرهنگی ناشی از تفکر ایثار و شهادت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران باید بدانند اگر مدافع حرم در سوریه و عراق با داعش نمی جنگیدند، - امروز در استان یزد هم باید درگیر جنگ با داعش ها می بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر حسن فیروزآبادی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و اولین جایزه ادبی یوسف که به میزبانی دارالعباده برگزار شد، با اشاره به توانمندهای تیپ الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان یزدی با ایثارگری های مثال زدنی در دوران دفاع مقدس خاطره خوشی را برای فرماندهان و ملت ایران بجا گذاشتند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب ایفا می کند.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا جهاد در راه خدا را رسم پیروان مکتب ناب محمدی دانست و بیان کرد: عزت امروز ایران اسلامی بین کشورهای منطقه به واسطه نهادینه شدن روحیه ایثار و جهاد در قلب و تفکر ملت ایران است.

فیروزآبادی با اشاره به وجود حائز اهمیت مدافعان حرم، گفت: رزمندگان مدافع حرم به مردم جهان ثابت کردند که جوانان امروز انقلاب همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت امروز به واسطه نهادینه شدن روحیه جهاد در قلب و تفکر ملت ایران است

عزت امروز به واسطه نهادینه شدن روحیه جهاد در قلب و تفکر ملت ایران است