مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 15:462019-02-04سياسي

وقتی ایرانی ها دانش نگهداری از هواپیما را از بازنشسته های انگلیسی می دزدیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت فرودگاه های کشور در سال 1370 تأسیس شد و در حال حاضر با عنوان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دارای 143 راه هوایی به طول بالغ بر 95000 کیلومتر در فضای کشور، - مدیرعامل اسبق شرکت فرودگاه ها گفت: دو فرودگاه بین المللی ایران در رنکینگ جهانی کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گرفتند و رتبه های قابل قبول در عرصه های جهانی در این حوزه کسب کردند در حالی که پیش از انقلاب اصلا چنین وضعیتی نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت فرودگاه های کشور در سال 1370 تأسیس شد و در حال حاضر با عنوان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دارای 143 راه هوایی به طول بالغ بر 95000 کیلومتر در فضای کشور، است.

پیش از انقلاب، مسئولیت این بخش بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری بود که در سال 1370 با تأسیس شرکت مادرتخصصی فرودگاه های کشور، مسئولیت ناوبری و فرودگاهی به این شرکت سپرده شد.

بر اساس معیار ها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر استمرار خدمت رسانی مطلوب، ایمن و مطمئن در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها، سامانه های هوانوردی کشور و مدیریت ترافیک هوایی کشور به عنوان مهمترین ارکان زیرساختی این صنعت در جمهوری اسلامی ایران بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ایرانی ها دانش نگهداری از هواپیما را از بازنشسته های انگلیسی می دزدیدند

وقتی ایرانی ها دانش نگهداری از هواپیما را از بازنشسته های انگلیسی می دزدیدند