مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 22:562019-02-04سياسي

خاطره رییس جامعه خیرین مدرسه ساز از دیدار با رهبری/ حافظی: در دور دوم عمرم هستم


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز در حاشیه یک حرکت خیر در سمنان، خاطره ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی تعریف می کند و می گوید: اکنون در دور دوم عمرم هستم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا حافظی عصر امروز در افتتاحیه دبیرستان خیرساز بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در سمنان، با اشاره به اینکه در آستانه 87 سالگی صحت و سلامت خود را مرهون حضور در جمع خیران و امر خطیر مدرسه سازی است، اظهار داشت: این حرکت مقدس تا جایی استمرار دارد که هیچ فرد بدون تحصیل در کشور نباشد.

وی با اشاره به توصیه دین مبین اسلام مبنی بر فضیلت دانش بیان کرد: دین مقدس اسلام، فضیلت دانش را فراتر از عباداتی دانست که ما مسلمانان به جای آورده ایم.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز با اشاره به حرکت خیرخواهانه بنیاد مصلی نژاد در امر مدرسه سازی بیان کرد: خیر نیک اندیش دکتر مصلی نژاد در این مسیر حرکت کرده و این فضیلت متوجه زندگی وی است.

وی به واقعیت موجود در جامعه اشاره و تصریح کرد: ما مسلمانان پس از مرگ وصیت می کنیم ثلث اموال ما در راه خدا هزینه شود؛ اما شاید فرزندان ما نپذیرند و فرزند بنده زندگی، رفاه و خودرو را ارجح قرار دهد و به وصیت من عمل نکند.

حافظی بیان کرد: دکتر مصلی نژاد واقعیت زندگی را خوب درک کرده است و با خلق بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در حیات خود به دست خویش در کار خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره رییس جامعه خیرین مدرسه ساز از دیدار با رهبری/ حافظی: در دور دوم عمرم هستم

خاطره رییس جامعه خیرین مدرسه ساز از دیدار با رهبری/ حافظی: در دور دوم عمرم هستم