موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 11:102019-02-05بين الملل

مصادره ده ها میلیارد دلار از اموال میلیونرهای سعودی


کمیسیون مقابله با فساد عربستان اعلام کرد که 107 میلیارد دلار از اموال ثروتمندان عربستانی در جریان بازداشت آن ها در هتل ریتس کارلتون مصادره شده است.

- کمیسیون مقابله با فساد عربستان اعلام کرد که 107 میلیارد دلار از اموال ثروتمندان عربستانی در جریان بازداشت آن ها در هتل " ریتس کارلتون" مصادره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راشاتودی، در بیانیه این کمیسیون آمده است این دارایی ها از 87 فرد ثروتمند سعودی و به صورت ترکیبی از وجوه نقد، سهام شرکت و اوراق بهادار بوده است .

این کمیسیون که محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان ریاست آن را بر عهده دارد، در حال بازجویی از 60 نفر است.

محمد بن سلمان دو سال پیش به بهانه مقابله با فساد در این کشور، کمپینی به نام شوک درمانی به راه انداخت که در جریان آن بسیاری از ثروتمندان این کشور برای مدتی بازداشت شدند و در ازای آزادی خود مجبور به واگذاری بخش زیادی از اموال و دارایی های خود به حکومت عربستان شدند.

بن سلمان سال گذشته در مصاحبه با بلومبرگ گفته بود در همان مراحل اولیه، 35 میلیارد دلار از اموال این افراد بازداشت شده توسط حکومت مصادره شده است.

در جریان بازداشت های گسترده ثروتمندان عربستانی، صدها تاجر از جمله 17 شاهزاده عربستانی به بهانه فساد در هتل ریتس کارلتون ریاض نگهداری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادره ده ها میلیارد دلار از اموال میلیونرهای سعودی

مصادره ده ها میلیارد دلار از اموال میلیونرهای سعودی