مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 11:402019-02-05سياسي

با ملاک های دهه شصت نمی توان جوان امروزی را ارزیابی کرد


با ملاک های دهه شصت نمی توان جوان امروزی را مورد ارزیابی قرار داد و ضرورت دارد در قانون گزینش بازنگری شود.

- رییس کل دادگسری البرز گفت: با ملاک های دهه شصت نمی توان جوان امروزی را مورد ارزیابی قرار داد و ضرورت دارد در قانون گزینش بازنگری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد فاضلیان در دیدار اعضای هسته گزینش قوه قضاییه در استان البرز، گزینش را یکی از سخت ترین و حساس ترین فعالیت ها در سیستم اداری کشور دانست و گفت: گزینش ریشه ای الهی دارد و عقل و نقل همواره بر ضرورت آن تاکید داشته است.

وی افزود: خداوند در آیات متعدد قرآنی دستورات برای گزینش را صادر کرده و با تأمل در این آیات می توان به شاخص هایی رسید که فرد باید بر اساس آن مورد گزینش قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر تأثیر عملکرد گزینش در آینده یک سازمان متذکر شد: گزینش گران تابلوی آینده یک سازمان هستند برای اینکه گزینش صحیح و هوشمندانه یک هنر است که تأثیر زیادی در اعتلای یک سازمان دارد.

وی اضافه کرد: رسالت واقعی گزینش این است که بستر لازم را برای جذب نیروهای فاضل فراهم کند و در جذب افراد علاوه بر اینکه به تناسب شغل ملاک هایی را در نظر گیرد باید ویژگی های کلی از قبیل عدم سفارش پذیری، در نظر گرفتن خدا، حق طلبی، کاشف حقیقت بودن، راز داری، ولایت پذیری، اخلاص، اخلاق نیک، تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ملاک های دهه شصت نمی توان جوان امروزی را ارزیابی کرد

با ملاک های دهه شصت نمی توان جوان امروزی را ارزیابی کرد