مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 11:562019-02-05سياسي

جشن شکر گزاری نماز ویژه نونهالان مهد قرآنی حضرت رقیه (س)درآبدان برگزارشد


مراسم جشن شکرگزاری نماز آشنایی نونهالان مهد قرآنی حضرت رقیه(س) به مناسبت 40سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درآبدان برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، آسیه ابراهیمی وقار مراسم جشن شکرگزاری نماز آشنایی نونهالان مهد قرآنی حضرت رقیه(س) به مناسبت 40سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آبدان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: برای اولین بار درسطح بخش آبدان دانش آموزان مهد قرآنی با نماز خواندن آشنا شدند.

 مدیر موسسه قرآنی مهد حضرت رقیه (س) افزود: نماز مهمترین عامل اصلاح امور جامعه است و ما باید نونهالان را به فرهنگ نماز آشنا کنیم .

وی با اشاره به اینکه نماز علاوه بر ساختن روح و جان، مهمترین عامل اصلاح امور جامعه است، بیان کرد: بچه ها باید از همان دوران کودکی  با فرهنگ نماز آشنا شوند که الحمدالله مهد قرآنی روزانه به دانش آموزان آموزش قرآن و خواندن صحیح نماز را یاد می دهد.

رضا محمدی مدیر مؤسسه خیریه کوثر کرامت آبدان با تبریک دهه فجر بیان داشت: موسسه خیریه الحمدالله توانسته است گام های خوبی در جهت تشویق این نونهالان بخش آبدان بردارد؛ این موسسه خیریه تلاش می کند تا با برگزاری کلاس های قرآن، احکام و نماز نونهالان را به این سمت هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شکر گزاری نماز ویژه نونهالان مهد قرآنی حضرت رقیه (س)درآبدان برگزارشد

جشن شکر گزاری نماز ویژه نونهالان مهد قرآنی حضرت رقیه (س)درآبدان برگزارشد