مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 13:052019-02-05سياسي

دعوای غرب با ایران بر سر تمدن اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به سیر تاریخی اسلام و تاکید براینکه ایران بعد از اسلام مرکزیت علم در عالم محسوب می شده است، تصریح کرد که دعوای غرب با ایران و مسلمانان، - دعوای 2 تمدن و بر سر اسلام است نه نفت و مسائل مادی و دنیایی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله لطف الله دژکام در ششمین همایش روحانیون و علمای اهل سنت استان فارس در لارستان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک تحول بسیار بزرگ در تاریخ بشریت است که همه شما به حمدالله اهل فضل و آشنا به ابعاد قضیه هستید و از باب یادآوری تأثیر مهم انقلاب اسلامی بر تاریخ عالم نکته ای را خدمت شما عرض می کنم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اگر ما به گذشته 500-600 سال پیش مسلمانان نگاه و صحنه عالم را در آن دوران ترسیم کنیم، بدون هیچ شکی متوجه می شویم مسلمانان عزیز، مقتدر و صاحب جلالت و شأن عالی در همه عالم بودند و کسی در تمدن سازی و پیشرفت در علوم، رقیب آنها حساب نمی شد.

دژکام با اشاره به رویدادهای تاریخی نظیر فتح قسطنطنیه به عنوان آخرین سنگر قدرت های غیراسلامی توسط سلطان عبدالحمید فاتح، این امر را به معنای در اوج بودن عزت اسلامی ارزیابی و تاکید کرد: از شرق تا مغولستان عرصه حکومت اسلام بوده و صدای الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای غرب با ایران بر سر تمدن اسلامی است

دعوای غرب با ایران بر سر تمدن اسلامی است