مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 14:312019-02-05فرهنگي

پری از سیمرغ/6 خداحافظی کیمیاییِ پسر و پاسخگویی به سبک رییسیان


ششمین روز از فجر 37 با نشست های خبری پرحاشیه درباره شفافیت مالی فیلم ها و نقش بنیاد فارابی در آن، خنده های اهالی رسانه به فیلمی درباره قصاص و یک بی تدبیری که صفی 400 نفره را تشکیل داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، ششمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره و سینماهای مردمی با اتفاقات و حواشی متفاوتی همراه بود.

خنده باران ملت به لطف کیومرث پوراحمد انتخاب کیومرث پوراحمد به عنوان یکی از بازیگران فیلم جمشیدیه ـ در نقش پدر ـ همچنین بهرام عظیمی در نقش قاضی دادگاه بارها و بارها با خنده اهالی رسانه حاضر در سالن های نمایش فیلم کاخ جشنواره مواجه شد؛ چرا که انتخاب ها هیچ تناسبی با نقش ها نداشتند، اما نکته جالب این بود که یلدا جبلی، کارگردان فیلم تمام قد از انتخاب هایش دفاع کرد و اظهار داشت در اکران های دیگر این طور نبوده و ری اکشن ها مثبت بوده است.

  ششمین روز فجر 37 و پیامی ویژه رییس جمهور کشورمان در حالی که جشنواره از نیمه گذشته در پیامی به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نوشت: تلاش های مجدانه هنرمندان، خوشبختانه باورهای سنتی و کهنه در مواجهه با سینما را به حاشیه رانده و الگویی واقع بینانه و پیشرو برای این مواجهه ایجاد کرده است   صفی 400 نفره، بی تدبیری در یک پردیس و دیگر هیچ! شب گذشته در حالی جشنواره فجر 37 به نیمه دوم خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پری از سیمرغ/6 خداحافظی کیمیاییِ پسر و پاسخگویی به سبک رییسیان

پری از سیمرغ/6 خداحافظی کیمیاییِ پسر و پاسخگویی به سبک رییسیان